cara masak telur dengan HP

Telefon genggam merupakan sudah menjadi kebutuhan pada zaman ini, jadi setiap orang pasti memiliki telefon genggam.. Tapi tahukah anda selain untuk panggilan, sms, dan lain… kita juga bisa gunakan telefon genggam untuk memasak! kok bisa.....bagus kalau anda guna hanphone yang murah-murah alias kw  (hanpdhone tiruan) sebab kalau anda guna handphone tiruan kadar radiasi handphone lebih tinggi berbanding beli yang original, sebab yang original dia ada tapis  radiasi , namun radiasi tetap ada jugak tak kira la ori ke tak.. yang penting boleh masak.
Berikut adalah cara-cara memasak telur guna handphone:
A very important message to everyone, please read it carefully.


1 Egg, & 2 Mobiles 65 minutes of connection between mobiles. We assembled something as per image:


Pesanan penting kepada semua tolong baca dengan teliti.  ujikcoba radiasi telefon genggam kepada telur telah dijalankan. Bahan yang digunakan sebiji telur dan dua buah telefon genggam. Persediaan adalah seperti gambar di bawah:
Initiated the call between the two mobiles and allowed 65 minutes approximately. .. During the first 15 minutes nothing happened; 25 minutes later the egg started getting hot; 45 minutes later the egg is hot; 65 minutes later the egg is cooked.


Panggilan di antara dua telefon diaktifkan untuk tempoh selama lebih kurang 65 minit. Hasilnya seperti berikut:


15 minit – tiada apa yang berlaku.


25 minit – telur mulai panas.
45 minit – telur telah panas.
65 minit – telur telah masak.
Conclusion: The immidiate radiation of the mobiles has potential to modify the proteins of the egg. Imagine what it can do with the proteins of your brains when you do long calls.


Rumusan: Radiasi dari telefon genggam mampu untuk mengubah protein telur. Bayangkan apa yang ia dapat buat kepada protein otak anda apabila anda berbual untuk tempoh yang panjang menggunakan telefon genggam

.P/S: ini bermakna telefon genggam mempunyai radiasi, radiasi ini akan bertambah kuat lagi bila anda melakukan panggilan atau menerima panggilan. semakin lama menenggunakan telepon genggam ada potensi untuk dapat penyakit. Antara penyakit yang  paling best disebabkan radiasi handphone ialah Kanker Otak..
Jadi kepada anda semua, jangan terlalama- lama mengunakan HPs, sayangi otak anda. Tapi bagaimana pula bagi lelaki yang meletakan handphone dalam saku  celana.  Kalau ada satu handphone, mungkin setengah masak buyung. Tapi kalau Ada 2 handphone , satu letak sebelah kanan satu lagi belah kiri.. memang masak lah si ...... hehe..

sumber:  https://darkazs.wordpress.com

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "cara masak telur dengan HP"